Producten

Authentieke organisaties : echte merken

E. Winter W. van der Weijden, 9789089650047
18,90
(Incl.BTW )
9789089650047-Nieuw
19 items
+

Dit boek gaat over het succes van merken, niet alleen door aan 'branding' te doen van producten en diensten, maar door de organisaties erachter zelf onderscheidend te maken. Dit op basis van de gedachte dat echte merken mensen in organisaties zijn die een langdurige relatie aangaan met klanten. De auteurs zijn partners van adviesbureau &Samhoud dat onder meer veranderingsprocessen begeleidt met veel aandacht voor de menselijke kant van de bedrijfsvoering. Dit degelijke boek geeft theorie en tips en illustreert deze met voorbeelden uit de praktijk. Het heeft een zweverige kant als het ingaat op de verinnerlijking van het merk door personeelsleden, maar juist daardoor is het behalve voor marketingprofessionals met name ook geschikt voor managers. Hierin lijkt het op 'Positioneren' van Rik Riezebos en Jaap van der Grinten (2008)*. Het boek is, net als 'Positioneren', verbonden met een website: www.wezijneenmerk.nl. Met samenvatting, eindnoten, literatuurlijst en register. Dit boek speelt in op de behoefte van bedrijven om tussen de vele aanbieders onderscheidend te zijn en hun producten en diensten tot merken te verheffen.

Bindwijze:
Hardcover
Conditie:
Nieuw
Taal:
Nederlands
Verschenen in:
2008
Auteur:
E. Winter W. van der Weijden
ISBN:
9789089650047
Druk:
1
Uitgeverij:
Duuren Media, Van